miercuri, 30 aprilie 2014

Echilibristica pe un curcubeu...



Traiesc intre doua lumi.Traiesc intre doua lumi atat de frumoase, incat nu pot sa aleg numai una dintre ele..Traiesc intre doua lumi atat de indepartate, incat nu le pot aduce intr-un singur loc. Astfel, sunt nevoita  sa le vietuiesc pe amandoua cum pot eu mai bine, cum pot eu mai viu…cum pot eu!

Una dintre lumi ma cunoaste dintotdeauna, iar eu o stiu la fel, pentru ca trece zilnic prin sangele meu.Aici recunosc toate chipurile de pe strada, iar tic-tacul ceasului ei mi-a compus devenirea.Aici iubesc definitiv atatia oameni, incat inima mea trudeste neincetat sa-si dilate clipele, bataile, ca sa ii poata face za zambeasca senin pe toti, fara exceptii, fara abateri, fara neputinte!!Si nimic nu mi se pare mai de pret ca truda aceasta adorata…Aici stiu, aici am, aici vreau, aici sunt…

Si, desi mi-am gasit un loc insorit si drag in lumea aceasta care m-a crescut cum am vrut eu si cum a putut ea, uite ca ma mai cere o lume, o lume diferita, minunata, in care nu recunosc pe strada niciun chip, in care nu iubesc decat un singur om…E insa o lume noua, inteleapta, echilibrata, fer-me-ca-ta!!O lume care imi innoieste mereu si mereu gandurile, care imi imbogateste privirile si care imi primeneste uluitor sperantele...

Traiesc intre doua lumi: mi-am construit un curcubeu intre ele si trec din vreme in vreme dintr-una in alta…Adeseori, cand ma opresc sa imi trag sufletul pentru o clipa, inteleg perfect ce simt echilibristii care se incapataneaza sa invete…mersul pe sarma… 

Un comentariu:

  1. Echilibriştii...mersul pe sârmă?
    Foarte tare, Blog din 2010! Îl am ceva mai devreme decât tine. :)
    Aş fi vrut blogul să ţi l văd şi fără vacanţă. Al meu l-am concentrat pe Giurgiu :) Apropo...Cine ţi-e fotograful? E unul... a fost unul singur timp de 4 ani? :)

    RăspundețiȘtergere