vineri, 3 mai 2013

Paradoxal :...




…sunt inconjurata mereu de tot mai multa lume, insa in fiecare zi ma simt mai singura.Vorbesc mai mult decat oricand, despre o eternitate de lucruri si totusi nu spun mai nimic din ceea ce mi-as dori sa marturisesc.Muncesc mai mult decat totdeauna, dar sunt atat de departe de a ispravi, am mereu  mai multe de facut.Cu cat  mi-am spus mereu mai categoric, din rasputeri, ca fara cafea nu exista viata, cu atat mi-a fost interzisa mai ferm complicitatea cu aceasta licoare.Cu cat imi spui ca sunt mai iubita decat oricand, decat oricine, cu atat ma inchid mereu mai mult in mine.Am multe, mai multe ganduri ca oricand, si totusi, intre ele  nu intrezaresc ideea salvatoare.Cu cat inteleg mai bine ca in tara asta indepartata toate merg frumos si precis ca ticaitul unui ceas elvetian, cu cat recunosc frumusetea acestor locuri si imensitatea posibilitatilor de a vietui liber si nuantat, cu atat prinde contur in mine mai devastator dorul de casa.

Tot paradoxal- in Saptamana Mare, cea mai trista, cea mai tulburator de dureroasa, in Saptamana Patimilor ce I-au adus moartea, toata lumea a vorbit despre,,distractia maxima”cu mici si bere de 1 Mai,  pentru ca s-au amestecat bizar si neclar sarbatorile…

Paradoxal, de asemenea, am asteptat primavara cu toata fiinta mea, iar cand aud vesti ca a venit la mine acasa, eu sunt plecata intr-o parte a lumii in care ea nu stiu daca ea, primavara,  stie sa ma caute…

Paradoxal…ne inselam constant sentimentele, intamplarile, sufletele de langa noi(sau chiar pe noi insine)…Le inselam, sau ele ne insala pe noi...Paradoxal, deci, nimic nu mai e ce pare a fi…

P.S.O.K.Poate-poate maine va redeveni 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu