luni, 8 aprilie 2013

Aprilie-luni…(,,Inima în renovare”)


  
,,Cred că inima mea e închisă pentru renovare. Nu mai încercaţi. Lucrătorii se mişcă greu, româneşte. Fură la materiale, sunt leneşi. Nu ştiu cât va dura. Între timp vă sugerez să vizitaţi lounge-ul special deschis pentru cei care se încăpăţânează să creadă că e ceva interesant de văzut, aşa, scos din context. De marţi până duminică, am expus câteva vene mai vechi, o bucată de scoică de pe vremea când Vama Veche nu era a tuturor, trei scrisori care mă acuză de egoism, o caseta cu cântece de leagăn de mult uitate, trandafirii pe care nu i-am oferit niciodată, mai multe plicuri cu ceai din dimineţi cu speranţă, câteva caiete cu teme de vacanţă, un portret din ziua în care am fost înşelat prima dată (trebuie să vedeţi mutra aia), monede cu efigia fricii pe care nu mi le primeşte nicio bancă, un casetofon care m-a învăţat să cânt, haine din studenţie şi multe nimicuri fără definiţie. Vă urez vizionare plăcută. Lunea muzeul este închis. “

Am citit aceste rânduri prima dată cu multă vreme în urmă, pe blogul lui Tudor Chirilă, primul blog la care am început să poposesc în spaţiul virtual.Le-am regăsit azi-dimineaţă, în cartea pe care am înşfăcat-o vineri, dintr-o librarie din Iaşi, ca amintire a trecerii mele de câteva zile prin această urbe metafizică.Vorbele lui mi s-au părut asortate cu această primă  zi de vacanţă- luni-aprilie, cu soarele timid şi laş, cu primăvara asta vagă, cu mine…Lunea, deci, muzeul este închis…

P.S.Nu i-am întrebat, dar poate că şi soarele, şi primăvara or avea inima în renovare…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu